එක් ප්‍රතිචාරයක්

මරන්න බැරිනම් මැරෙන්න (Do Or Die)


1

පරන කතාවක් ආයෙත් දිග්ගස්සන එකේ තේරුම නම් මම දන්නේ නෑ.. එත් මට මේක ලියන්නම හිතුනා… කතාව මතක නැති අය පරණ කොටස් ටිකත් ආයේ කියෙවට මගේ තරහක් නෑ ඉතින්…

පරණ කොටස් මෙතනින් බලන්න

_________________________________________________

සිහිනයක කටහඩ 9 වෙනි කොටස

_________________________________________________

 

ඉර ඇවිත් හඳට පයින් ගහපු පාරට හඳ අහලේ ඈතම කොනට විසිවෙලා ගියා.. බස්නාහිර පැත්තේ ඈතම කොනේ එල්ලිලා අනේ මට යන්න බෑ කියලා කෑ ගහන හඳ ගැන කාටවත් ගානක් තිබුනේ නැ.. හුලඟ වලාකුලත් ගුලිකරලා ඇරගෙන අමාරුවෙන් ඉන්න හඳ දිහාට විසි කලා… රෑ පුරාවට එලිය දෙන හඳට දවල් වරුවට හැමෝම නපුරු කම් කරන හැටි.. ඒ වලාකුලු කැටිය වැදිලා අමැරුවෙන් එල්ලිලා හිටපු හඳට අහසේ අග්ගිස්ස අතඇරුනා… හඳ කෑගහපු සද්දේ හෙමීට තුනි වෙලා ගියා… කාටවත්ම ගානක් නෑ ඒ ගැන….  ඉතින් අද තවත් දවසක්…

උදේ පාන්දරින්ම මම හැමදාමත් පුරුදු විදිහට එයාට good morning  මැසේජ් එකක් යැව්වා… හදවත රිප්ලයි ඉල්ලලා කෑ ගැහුවත් මං ඒක බලාපොරොත්තු වුනේ නෑ.. එයා මට රිප්ලයි එකක් එවන්නේ එහෙමත් දවසක තමයි…

දවල්ට යන්තම් මොනා හරි කෑවට පස්සේ මම තීරනය කලා අපරාධකාරයෙක් වෙන්න… මම හරි මගේ ආදරේ හරි දෙකෙන් එකක් මරලා දාන්න… ඒත් ඉස්සෙල්ලා හරියටම දැනගන්න ඕනි එයා මට යන්තමවත් ආදරේ නැද්ද කියලා….  ඉතින් මං තීරකය කලා රෑ වෙලා එයාට මැසේජ් එකක් යවන්න… පුරුදු පරිද කිසිම වැඩක් ‍නොකරපු මනෝ වලින් පිරි දවසක රාත්‍රිය උදාවුනා…

Man danne na.. oya dan wenada wage mata reply karanneth na.. man oyata maha kadayak wela.. mechchra kaleyak mma hamotama joker kenek una.. man dannawa thawath oyata on part dena eka therumak na kiyala.. ayemath ehema wene na.. gud bye…

මේ හතර වෙනි පාර එයාට බායි කියපු.. ඇත්ත මට බෑ එයාට යන්න දෙන්න.. එත් කවදා හරි දවසක එයා යන්නම යාවි.. මේක ටෙස්ට් එකක් එයා යන්තම් වත් මං ගැන කෙයා කරනවා නම් මට රිප්ලයි එකක් හරි එවාවි…

මං එක සෙන්ඩ් කලා… විනාඩි දෙකකට විතර පස්සේ  delivery report එකත් ආවා…පැයක් ගිගා දෙකක් ගියා.. නෑ කිසිම කතාවක්… මිස් කෝල් එකක්වත්….සමහරවිට එයා නිදි ඇති…. උදේටවත් බලමු……….

 *         *          *          *          *          *          *          *          *          *          *          *

පහුවදා උදේ….. කවදාවත්ම නොඑන රිප්ලයි එකක් වෙනුවෙන් මම බලන් හිටියා.. දවල් වුනා හවස් වුනා රූ වුනා… ඒත් කිසිම සද්දයක් නෑ…. එයාට ගානක් නෑ මං ගැන.. ඉතින් එහෙනම් පිලිගන්න වෙනවා… කොයිතරම් ඒක තේරිලා තිබුනත් මම නිදාගන්න කලිනුත් පැයක් විතර ෆෝන් එක දිහා බලන් හිටියා…. එත් ඉතින් කිසිම දෙයක් නෑ…

ඉතින් මං දැන් තීරනේ කරා මැරෙන්න.. ඔව් මැරෙන්න ඒත් එක පාරකුත් ට්‍රයි කලා මට බැරිවුනා….  හෙට උදේ වෙනකොට මැරිලා හිටපන් කියලා හිතාගෙන මම නිදාගත්තා… ඒත ඉතින් හිතන දේවල්ම වෙනවා තම් මොනා කරන්න බැරිද..???

ඇත්තටම ඇයි මේ එයා මට ආදරේ නෑ නෑ නෑමයි කියලා දිව්රද්දී මම මේ තරම් හිඟාකන්නේ… මටත් මැරෙන්න බැරි එකේ මං තීරනය කලා ආදරේ මරලා දාන්න.. එතක් ලේසි නෑ… ඇත්තටම් මේ දෙකෙන් එකක් මරලා දාන්න පුලුවන් වුනා නම් කොයි තරම් හොඳද..

හරි ආදරෙද..? නැත්තම් මමද..?? කාවද මරලා දාන්නේ.. කොහෙ‍ාමද තෝරගන්නේ…

මං කල්පනා කලා…

හ්ම්…..

කොහොසද මේක කරන්නේ…..

……

….

..

.

හගේම හදවත ගැහෙන සද්දේ ඇහෙන තරමට ‍ලෝකේ නිහඩයි….

කල්පනා කරනවා තාමත් මම…

හ්ම්….

හරි….

සසම්භාවී පරීත්ෂනයක් මගින්…

කාසියේ වාසිය.. ටොස් එකක්

දාලා බලමු…

head  වැටුනොත් මම මැරෙනවා… tale වැටුනොත් ආදරේ මරලා දානවා.. දැන් හොයපන් කාසියක්….

අ‍නේ කාසිය මම නැතුව ආදරේ මරලා දාන්න… මං ආසයි ජීවත් වෙන්න…

මං මගේ ජීවිතේ බාර දුන්න ගුරුත්වාකර්ෂන ක්ශේත්‍රයට… භ්‍රමන චලිතයට.. අවස්ථිති ඝූර්ණයට.. නිව්ටන්නියම වලට… වායු ප්‍රතිරෝධයට… F = ma වලට…. දෙකේ කාසියකට….

ඒ කියන්නේ මගේ ආදරෙයි ජීවිතෙයි දෙකේම වටිනාකම් රැපියල් දෙකයි… එකක්ට රුපියල ගානේ…..

ඉතින් මං තිරනය කලා ඒක කරන්න ඇත්තටම…….

මරන්න හෝ මැරෙන්න….

කාසිය උඩ දාන්න… ඇත්තටම ඒක නම් මරු අදහස.. මගේම ජීවිතේට මම දෙන වටිනාකම ගැන මටම හිනා යනවා… ඇත්තටම මට ආසා හිතුනා මගේම ඇස් වල තියන්නේ කොයිවගේ හැඟීමක්ද කියලා බලන්න… ඇත්තටම කොයි වගේ හැඟීමක්ද….???

මම කන්ණාඩියක් ඉස්සරහට ගිහින් මගේම ඇස් දිහා බලන් හිටියා… දිලිසෙනවා… කදුලු වලට.. කදුලු දිලිසෙන්නේ ඇයි දන්නවද ඒ කදුලු අස්සේ ඔයා හිනාවෙවී ඉන්න නිසා… මගේ කදුලු අස්සේ  එයා හිනාවෙනවා.. ගානක් නැති හැටි එයාට මං ගැන…

හ්ම්…………………………..

හරි හරි බයිලා වඩක් නෑ… කාසිට බාරයී ජීවිතේ උඹට…. කැමති දෙයක් කරපන්….

මම ඇස් දෙකම තදට වහගෙන කාසිය ගුවන් ගත කලා…

තත්පරයක් ගියා දෙකක් ගියා තුනයි හතරයි.. කිසි සද්දයක් නෑ….

කෝ මේ කාසිය…

අඩේ ඇත්තටම කෝ….

නැතිවෙලාද…

එහෙම වෙන්න බෑ මේක පුංචි කාමරයක්….

ඉන්න තැනකින් වරෙන් එලියට…නෑ කමක් නෑ

හැංගිලා හිටපන් මමම හොයා ගන්නවා උඹව

මම අස්ථාන ගතවුනු කාසිය හොයන්න පටන් ගත්තා… කාමරේ පුරාවට… ඇද යට ඇද උඩ… මේසේ යට පොත් රාක්කේ අස්සේ… හැම මගුලකම හොව්වා… කෝ කොහෙවත් නෑනේ…. මොන ලෝකෙද තියෙන්නේ මේක… මෙහෙම වෙන්න බෑ.. මේ කාසිය මේ කාමරේ ඇතුලෙම තියෙන්න ඕනේ..

ඇයි යකෝ වැදගත් තීරනයක් ගන්න හැදුවේ ඒකට වත් ඉඩ දීපල්ලකෝ……

මම අතඇරියේ නෑ.. හෙව්වා දිගටම හෙව්වා….

එලි රෑ එලි වෙනකල් හෙව්වා… වෙලාවදොලහයි දා හතයි… මොන මගුලක්ද මේක

කොයි ලෝකේ ගිහින්ද..???

හොයලා හොයලා අන්තිමට මට ඇති වුනා

අම්මේ මැරෙන එකත් ලේසි නෑ….

මම තීරනය කලා වෙන කාසියක් හොයා ගන්න…

කෝ මගේ දුප්පත් පර්ස් එක….

ඒකේ ඇති කාසි……

තනිකම් මැකෙන්න දාලා තිබ්බ රේඩියෝ එකෙත් කාසි ගැන සින්දුවක් යනවා

“මතුදාක කාසී නිසා

 කරකාර බන්දන් ඔයා

මගේ සෙනෙහස ඔබ ඉදිරියෙ රගපා………………. ආ……ආ…………..”

පිස්සු හැදෙයි සද බැබලෙයි… මටමනේ වෙන්නේ…

පර්ස් එක මේසේ උඩ වාඩිවෙලා ඉන්නවා…

හ්ම් බලමු.. අඩුම ගා‍ෙන් සත පනහක් වත් ඇති…

අප්පට සිරි.. මෙන්න දෙදාහේ කොලයක්…..

මගේ පර්ස් එකේ…. ඒ කොහොමද..?????

හරිනේ මම තාම ක්ලාස් පීස් ගෙව්වේ නෑනේ.. මේ එකේ සල්ලි…

කෝ කාසි….

මම පර්ස් එක නිරැවත් කලා… යකෝ කෝ කාසි…

ඔන්න බලපන් ඕනේ වෙලාවට කාසියක් නෑනේ හොයාගන්න….

මම තීරනේ කලා ටවුන් එකට ගිහින් මේ දෙදාහෙන් රැපියලක් වියදම් කරලා ටොපියක් අරන් ඉතුරු සල්ලි වලට කාසියක් ඉල්ල ගන්න….

අප්පට සිරි වෙලාව 1ත් පහුවෙලා….

සී………තලයි….

කමක් නෑ.. අද යන්නම ඕනි… කොහෙම හරි..

සීතල නිසා මම හිතුවා සපත්තු දාගෙන යන්න…

මොකක්ද මේ කකුලලේ ඇනෙන්නේ සපත්තුව අස්සේ…

බම්බුව…

ඇයි යකෝ මොනා කරන්න ගියත් මොකක් හරි මගුලක් වෙනවනේ

මම කකුල ගත්තා සපත්තුවෙන් එලියට.. ඇරන් සපත්තුව අනික් පැත්ත හරවලා පොලවේ ගැහුවා…

ටලාං………………

මෙන්න අර කාසිය..

කව්ද යකෝ උඹට කිව්වේ සපත්තුවක් අස්සේ රංගන්න කියලා…

ආ එහෙනම් මොකෝ ටවුන් යන්නේ.. මේ තියෙන්නේ කාසිය..

 මම ආයෙමත්…..

මම ඇස් දෙකම තදට වහගෙන කාසිය ගුවන් ගත කලා…

තත්පරයක් ගියා දෙකක් ගියා තුනයි හතරයි…

ටිං….

ඒ පාර නම් සද්දයක් ආවා…

මම හෙමිහිට ඇස් දෙක ඇරියා…..

හෑ………………………………………………………………………

මට හුස්ම හිරවෙලා වගේ දැනුනා…

ලොකේ කැරකෙන එක නවත්තලා මං දිහා බලන් හිටියා

මම මතක් වුනේ ගොඩාක් සැර කුනු හරප ගොඩක්

මම කාසිය බාර දුන්නදේ ආයෙමත් කාසිය මට බාර දීලා….

මේක සම්පූර්නයෙන්ම නොනැඹුරු කාසියක්..

මට කියන්න පුලුවන් එච්චරයි…

කාසිය තමන්ගේ දාරයෙන් හිටගෙන හිටියා….

2

මම තීරනේ කලා තවත් පාරක් උඩ දාන්න..

නෑ එක්කෝ ඕනේ නෑ මේක මහ කරුම කාසියක්….

මම වෙන කාසයකින් මේක කරලා බලනවා…

හ්ම්….

එක්කෝ අද බෑ හෙටම බලනවා

නිදිමතයි…

මම තීරනේ කලා මැරෙන්න හෝ මරන්න කලින් තව එක පාරක් නිදා ගන්න…

අද මහ කරුම දවසක්.. අදට වඩා හෙට හොදවෙයි… අලුත් දවසක අලුත් කාසියකින් බලමු…..

One comment on “මරන්න බැරිනම් මැරෙන්න (Do Or Die)

ප්‍රතිචාරයක් ලබාදෙන්න

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ WordPress.com ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Twitter picture

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Twitter ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Facebook photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Facebook ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Google+ photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Google+ ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

